صفحه سوالات متداول

سوالات متداول

چگونگی خرید از سایت

1-بررسی و انتخاب کالای مورد نظر و تکمیل فرم خرید 

2-تماس با استوکالا جهت اطمینان از موجودی کالا و نهایی کردن سفارش

3-واریز مبلع کالا به شماره کارت یا حساب های ذکرشده در سایت

4-اعلام واریزی از طریق پیام کوتاه به شماره ۰۹۰۱۴۷۰۴۹۵۰ با تماس تلفنی با : ۰۳۴۳۲۷۳۹۶۱۱

5-تست نهایی ، بسته بندی و ارسال دستگاه توسط قرمز استوک به آدرس مشتری

 ارسال کالا برای کلیه همکاران و مشتریان فقط پس از واریز وجه و پرداخت کل مبلغ خرید انجام خواهد شد.

مهلت تست و تعویض و استرداد کالا

لپ تاپ ها و کالاهای استوک قرمز استوک 2 بار تست میشن. یکبار در کشور مبداء و یک بار هم در فروشگاه قرمز استوک قبل از ارسال به مشتری.

یعنی بعد از بازدید تمامی قسمت های بیرونی دستگاه که امکان خرابیشون وجود داره ( مثل مانیتور ، کیبورد ، DVD درایو ، پورت ها و… ) یکبار هم بصورت نرم افزاری عملکرد سایر قطعات مورد ارزیابی قرار میگیره . مثلا سالم بودن هارد و کارت گرافیک یا تست سلامت سی پی یو و درجه حرارت دستگاه.

سیستم عامل و درایور ها روشون نصب میشه و بعد از اینکه یه تست کلی گرفته شد دستگاه فروخته میشه

با این حال چون مشتریان ما دارن کالای استوک و دست دوم میخرن ،همه دستگاه ها حداقل۲۴ ساعت مهلت تست دارند . به این ترتیب که اگر تو این مدت به مشکلی برخوردن که ما توی تست ها متوجه نشدیم ، قرمز استوک موظفه که اون مشکل رو حل کنه ، مثلا اگر شارژر ، باتری ، هارد ،رم ، درایو نوری ، شارژر و …  به مشکل خورد ، براشون تعویض میشه .

اگر مشکل دستگاه کلی باشه و با تعویض این قطعات قابل درست شدن نباشه ، خود دستگاه رو براشون تعویض میکنیم و با یه مدل مشابه به انتخاب مشتری معاوضه میشه ( که البته ما به التفاوت اون هم محاسبه خواهد شد)

 

در صورتی هم که دقیقا مدل دستگاه شما موجود نباشه ، میتونین دستگاه رو مرجوع کنید و مبلغی که بابت دستگاه پرداخت کردید (به اضافه هزینه ارسال کالا ) را بصورت کامل پس بگیرید.

در مورد کارکرد باتری ، قرمز استوک بسته به نوع دستگاه تا یک ساعت کارکرد اون رو تضمین میکنه.باتری و  البته که مدل هایی هستند که خیلی بیشتر شارژ نگه میدارن ، اما این قانون کلی هست . اطلاعات بیشتر رو میتونید موقع خرید بصورت تلفنی یا حضوری سوال کنید.

X