تجربه خرید از قرمز استوک

نظرات مشتریان قرمز استوک

مشتری گرامی قرمز استوک،

ضمن تشکر از شما به دلیل اعتماد و خریدتان از قرمز استوک، از شما دعوت می‌کنیم تا نظر خود را پیرامون تجربه‌ی خریدتان از قرمز استوک ، در فرم موجود در ذیل همین صفحه درج فرمایید. حتی اگر (به هر دلیلی) نظرتان مثبت نبوده است و از قرمز استوک دلخور هستید، لطفا نظرتان را بنویسید و همکاران ما درصدد جلب رضایت شما برخواهند آمد. ما قبول داریم که هیچ سیستمی بی‌خطا نیست. مخصوصا سیستم‌هایی که انسان در آن دخیل است. لذا همیشه خطاهای موجود را بررسی کرده و سعی در رفع آنها خواهیم داشت.

چه مواردی را مطرح کنید؟

ما برخی موارد را صرفا برای مثال، برایتان می‌نویسم. نیاز نیست که تمام این موارد را در نظرتان درج کنید. برخی از آنها را بنویسد، کافی‌است:

  • از چه شهر و استانی هستید؟
  • چه محصول یا محصولاتی را خریده‌اید؟
  • محصول چه مدت پس از ثبت سفارش به دست‌تان رسیده است؟
  • برخورد پرسنل قرمز استوک و پشتیبانی قرمز استوک چگونه بوده است؟
  • چند بار از قرمز استوک خرید کرده‌اید؟
  • آیا مغایرتی بین موارد درج شده در سایت و کالای دریافتی شما وجود داشته است؟
  • ….. و یا هر مورد دیگری که به نظر خودتان لازم است که بنویسید.

لطفا نام و شماره موبایل و یا شماره سفارش خود را نظرتان درج فرمایید تا در صورت لزوم، بتوانیم سریعتر پیگیری کنیم.  ما شماره موبایل شما را نمایش نمی‌دهیم. لطفا شماره موبایلی را درج فرمایید که قبلا در سفارش خریدتان ثبت کرده‌اید.

9 thoughts on “تجربه خرید از قرمز استوک”

  1. سلام
    لپ تاپ ۷۴۵ ای که ازتون گرفتم راضی ام ازش
    اونی هم که واسه خواهر خانمم گرفتیم اونا هم راضی بودن
    فقط زحمتتون اگه ماژول سیم کارت این ۷۴۵ موجود شد لطف کنید اطلاع بدین که سفارش بزنم.
    ممنونم

  2. آیفون ایکسی که واسه خواهرم سفارش دادیم تر وتمیز در حد نو بود
    مرسی ازتون
    ومرسی از آقا سعید پشتیبانی که خیلی خوب راهنمایی کردن مارو
    خوب هم پیگری میکنه ماشاالله 🙂

    1. مرسی از بازخوردتون جناب ماهری
      خیلی خوشحالم که راضی بودین
      بله ما یه تیم فوق العاده داریم و آقا سعید هم یکی از بهترین هاست.

    1. سلام و روز بخیرمحسن عزیز
      پیشاپیش از اینکه مارو انتخاب کردین سپاسگزاریم.
      طبق اطلاعات ارسال شده در ایمیل شما، کالای شما همان روز سفارش تحویل تیپاکس داده شده است.
      در ایام عید به دلیل پیک کاری تیپاکس و حجم بالای مرسولات گاهی مرسولات با تاخیر تحویل مشتری میگردد.
      همواره می توانید از طریق سایت تیپاکس با شماره بارنامه ای که در دست دارید وضعیت و موقعیت مکانی مرسوله خودتون رو چک کنید.
      با این حال که این مسئله از اختیارات ما خارج است و منتظر تیپاکس هستیم همکاران بنده هم در حال پیگیری تیپاکس برای تحویل هرچه سریعتر مرسوله به شما هستند.
      باتشکر

    1. سلام و وقت بخیر جناب کاشانی
      ایام عید نوروز معمولا به دلیل شلوغی و پیک بارها در تیپاکس گاهی با تاخیر یک یا دو روزه تحویل مشتری می شوند.
      که تقریبا طبیعی است اما امیدواریم سفارش های بعدی تون زودتر خدمتتون برسه
      ممنون از بازخوردتون

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *